16 de gener 2012

Les vacances de Nadal

Aquestes vacancesde Nadal han estat molt divertides. Els primers dies no sabia què fer però els últims“la meva agenda estava plena”.

El dia 22, quanvam marxar de l’escola després de les actuacions, vam anar a celebrar que el meu dibuixhavia guanyat el premi de tota l’escola. El dia següent em vaig despertar molt d’hora ivaig quedar amb l’Andrea per anar a jugar. Vaig procurar de no cansar-me massa perquèseguíem fent els mateixos horaris d’entrenament, ja que a la tarda ens en tocava un.

L’endemà, el dia 24 (l’aniversari del meu pare), ens vam llevar d’hora perquè li volíem donar els regals.Després la meva mare i la meva padrina van fer el dinar. Tocava arròs amb peix: era deliciós. La tarda ens va passar molt ràpida, ja que aquell dia ens el vam passar molt bé.

El dia 25 eral’aniversari del meu germà i també venien tota la família, a les onze van venir tots i van donar els regals al meu pare, a l’Arnau i a jo. A les dos vam començar a dinar, primer hi havia una mica de “pica-pica” i després pollastre. Per postres hi havia pastís, però nosaltres no en vam menjar, en comptes d’això vam menjar gelat.

Després ens en vam anar a jugar a laWii al FIFA 12 amb el meu cosí Axel. Ens vam viciar i fins a dos quarts de set que van marxar no vam parar de jugar. Per sopar no vam tenir gaire gana i vaig menjar un “bikini”. Tot impacient pel meu aniversari me’n vaig anar a dormir.



El dia 26 de desembre era un dia molt especial, el meu aniversari, aquell dia em vaig despertar molt d’hora i vaig anar a despertar el meu germà, i després als meus pares. Després d’esmorzar em van donar els regals i ho vam preparar tot per dinar. Després de dinar vam jugar amb les coses noves que teníem i jo em vaig començar un llibre d’aventures de Geronimo Stilton. Tot seguit me’n vaig anar a dalt a estirar-me al llit.

Una hora més tard va venir l’Ainhoa i la Nerea a donar-nos el regal d’aniversari. Es van quedar una mica i després van marxar. I després d’això em vaig passar la tarda llegint.

Els altres dies me’ls vaig passar jugant amb l’Andrea, el Roc i la Marina. També fent els deures i llegint bons llibres.

El dia de Cap d’any va arribar, però la pena és que no ho podia celebrar amb els pares (anaven a treballar). Així doncs, el vaig passar amb la meva padrina i el meu germà. A la nit vam menjar pizza, enciam i per descomptat el raïm. Vam veure les campanades fer TV3 després de que fessin “Crackòvia l’Origen”. Després de les dotze campanades vam trucar als pares per felicitar el bon any nou. Tot seguit vam veure una mica la televisió i ens en vam anar a dormir.

Els primers dies del 2012 me’ls vaig passar amb la meva família, jugant, anant al cinema, …

Per fi el dia esperat, el 5 de Gener: Al matí em vaig aixecar ben d’hora. Vaig trucar
l’Andrea per si volia quedar. Em va dir que sí, però que millor a la tarda a les tres. Vam anar cap a la plaça dels Sarraïns a patinar fins a les cinc (m’ho vaig passar molt bé). A l’hora prevista me’n vaig anar cap a casa, per berenar i mudar-me una mica per aquella nit tan especial.

A les sis vam ser allà (a Benavent) a l’espera dels Reis Mags. Van tirar caramels, i després d’això vam entrar dins una saleta on ells ens van donar els regals. A continuació ens en vam anar a casa meva i sota l’arbre ens vam trobar una pila de regals (devia ser perquè l’endemà al matí me n’anava a un torneig de bàsquet a Castelldefels).

I vam anar a sopar, vam quedar amb el meu padrinet i la meva tieta que vindríem a sopar a casa seva, però també hi havia la meva cosina i el David. Allà ens vam trobar un regal cadascun. Vam sopar i ens en vam anar directament a dormir, per l’esperat torneig.

Aquestes vacances tan fredes me les he passat molt bé!

0 comentarios: