30 de gener 2012

La meva afició és el bàsquet

La meva afició és el bàsquet, vaig començar de ben petit, tenia sis anys, a l’equip Lleida Bàsquet. El meu pare també jugava a bàsquet a l’equip del seu poble i un dia la Carme, la mare del Guillem Codina, li va comentar al meu pare. Ell m’ho va dir a mi i jo hi vaig accedir. El primer dia, va ser una mica estrany però vaig començar a fer nous amics. Hem crescut juntament i ara jo crec que som bastant bons. Així és com tot va començar.


Aquest esport m’agrada, perquè també el practicava una mica a casa i es juga més en equip. Jo aquest esport el practico tres vegades a la setmana i després el cap de setmana partit de lliga. El practico amb el Guillem i tots els meus companys. Fa poc vam guanyar el Torneig de Castelldefels de la nostra categoria (mini).

Ara el meu germà ja el practica i també diu que li agrada molt. Us animo a tots a que proveu de jugar a bàsquet. Jo crec que us ho passaríeu molt bé.

0 comentarios: