30 de gener 2012

Què m'agrada?

A mi l’atletisme m’ha agradat una mica de sempre, el que passa que ara m’agrada molt, en les últimes curses he quedat en les tres primeres posicions.

El trofeu que més m’ha agradat és el de l’any 2011 (l’any passat) que era de Vila Nova la Barca, no sols era un trofeu sinó que era una espècie d’escultura; em va agradar molt, ah! I en aquesta cursa vaig quedar la tercera, aquí a Albesa vaig quedar la segona, un honor per a mi.


A mi m’agraden molt els esports i un que també m’agrada bastant és l’handbol, perquè hi juguem a l’escola, a l’hora de gimnàstica.

Aquest esport m’agrada fa uns dos anys, no gaires, però m’agrada bastant.

A part d’això també m’agrada molt fer dibuixos i molt més si els faig amb la Clàudia, perquè tenim moltes idees molt guapes i ens queden molt bé.

0 comentarios: