16 de gener 2012

Les vacances de Nadal

Després del 22 de desembre, el dia que vam acabar l’escola, tenim aquestes vacances de Nadal, on podem fer moltes coses: anar a esquiar, celebrar el cap d’any a casa dels amics, etc.

Uns quans dies després d’acabar l’escola, la nit del dia 24 de desembre, que és la vigília de Nadal, vam anar a Organyà, on els meus cosins i el meu germà van anar a fer cagar la soca, els hi va cagar molts regals i dels més divertits. A la casa dels meus cosins vam fer l’amic invisible i a mi em van regalar un “iPod nano”.
Després de dinar, vam anar a casa dels nostres tiets d’Albesa per fer cagar la soca, hi havia tota la família, també vam fer l’amic invisible i em van regalar una jaqueta molt bonica.
El meu germà i jo estàvem nerviosos perquè el Pare Noel va vindre a deixar els regals a casa nostra i teníem ganes d’obrir-los. Quan vam marxar cap a casa, vam anar directes cap al foc a terra on hi vam deixar les espardenyes perquè deixés els regals, i allí estaven, un monopatí “waveboard”per a mi i una Nintendo 3ds per al meu germà.

L’endemà per la tarda, vam anar al Freestyle que feien al pavelló Barris Nord a Lleida. El meu germà i jo ens ho vam passar genial veient aquelles piruetes a l’aire amb la moto.

El dia 30 de desembre, vam anar a Barcelona a l’estadi olímpic de Montjuïc a veure el partit de futbol Catalunya – Tunísia, aquest partit va estar molt igualat, Bojan va tindre dos oportunitats molt clares per fer gol, tot i això el partit va ser interessant encara que el marcador no es va moure de 0-0, però a l’estadi hi havia molt ambient entre la gent del públic.

El dia 31 de desembre vam anar a casa d’uns amics a celebrar el cap d’any. El més divertit del sopar, va ser al final quan ens menjàvem el raïm, el meu germà no podia menjar-se cada gra de raïm quan tocava cada campanada, se’ls empassava sense mastegar!

El dia 4 de gener, l’Ainhoa em va convidar a anar a Barcelona amb el grup d’esplai d’Alguaire a veure els estudis de TV3, el Camp Nou i el museu del Barça. Va estar molt interessant veure com muntaven cada programa i com maquillaven al protagonistes. Va ser molt divertit. “Gràcies Ainhoa”.

El dia 5 de gener a la nit es van celebrar els reis aquí a Albesa on em van portar uns guants de bicicleta, que em feien molta falta, i uns mitjons per al torneig que començava l’endemà.
Al matí del dia 6, vaig marxar amb els pares d’en Guillem Jové cap a un torneig que fèiem a Castelldefels i que competíem contra equips de tota Espanya. Nosaltres vam ser els campions de tota la categoria mini.

Han sigut unes de les vacances de Nadal de les més entretingudes.
Ah, i a més a més també he sortit a jugar amb els meus amics que també es molt important.

0 comentarios: