16 de gener 2012

Les meves vacances de Nadal


Les vacances de Nadal van començar el dia 22 de Desembre. Vam fer el festival de final de trimestre. Tots els cursos van cantar una cançó i van recitar algun poema o van fer un teatre.

Els dia 24 a la nit van venir els meus padrins de Massalcoreig a sopar, i també va venir la meva padrina i la meva tieta d’aquí Albesa. Després de sopar vam cagar la soca.

El dia 25 al matí, quan ens vam llevar, vam anar a veure que ens havia portat el pare noel. Després vam esmorzar i vam anar a la casa de la meva padrina d’Albesa, allí em van portar un llapis exprés per a fer dibuixos, un quadern de fer dibuixos i uns colors. Després vam anar a Massalcoreig a dinar amb el meu pare (la meva mare ja hi era des de feia estona). Allí vam dinar amb els meus cosins i els meus tiets, estava molt bona la sopa de galets. Després de dinar vam anar a jugar amb els nens. I després ens van cridar perquè el pare noel ens havia deixat alguna cosa. A jo i a la meva germana ens va deixar una torradora pel pa sense gluten. Després vam jugar més fins a la hora de marxar.

El dia se sant Esteve (dia 26) va venir la meva padrina i la meva tieta Elisenda, a dinar. Vam menjar canelons que estaven boníssims.
Després, el dia 31, l‘últim dia del any a la nit, van venir a sopar uns amics. Vam celebrar les 12 campanades i després vam anar a jugar. Alguns nens es van adormir.
El dia 1 de gener del 2012 vam esmorzar xurros amb xocolata i després vam anar a caminar una estona. A la tarda vam anar a sopar a casa del meus cosins perquè el dia 30 havia sigut l’aniversari del meu cosí. I el dia 31 el del meu tiet.
El dia 5 de gener a la nit vam anar a Massalcoreig per celebrar el dia dels reis. Primer vam anar a la desfilada, amb les carrosses dels reis, i després al “casal”, on van anar cridant nen per nen, per a recollir els seu regal. A jo em van deixar uns patins. Després vam anar a ala casa d’uns amics, també a veure a si ens havien deixat alguna cosa. Després vam anar a sopar a la casa dels meus padrins i després de sopar vam anar a jugar amb els cosins.

Els dia 6 de Gener, ens vam despertar vam obrir els regals i vam anar a casa de la meva padrina. Sorpresa! Allí els reis m’havien deixat un “Kindle” (llibre digital). Després vam anar a Corbins a casa del meu padrinet. Després a Fraga a casa dels meus cosins, allà ens van deixar un joc per a cadascú. Després vam anar a dinar a la casa del meu tiet, que també viu a Fraga, també van venir els meus cosins.

Els dia 7 i els 8 els vaig passar com si fos uns cap de setmana normal i corrent.

0 comentarios: