30 de gener 2012

El que a mi m'agrada


A mi m’agrada dibuixar i fer manualitats . M’agrada perquè quan no sé que fer em distreu una estona. I perquè així, si es l’aniversari o el sant d’algú , li puc fer un regal, i no em cal gastar diners. M’agrada dibuixar des que era petita i en sabia, però quan era petita no en sabia gaire i feia uns dibuixos una mica xurros. Però com més gran sóc més en sé.


De vegades al migdia, quan hem acabat de dinar i mirem la televisió i fan publicitat, com que no sé què fer, perquè la publicitat és molt avorrida em fico a dibuixar. Dibuixo les coses que em passen pel cap, com ara si mirem una sèrie on surten pingüins, i no sé què dibuixar dibuixo pingüins. De vegades, si no sé què dibuixar, i per exemple és a punt de començar el Nadal, dibuixo coses de Nadal. Per exemple, aquest Nadal, quan no sabia que fer, vaig fer unes postals amb dibuixos, tots diferents, i el dia de Nadal les hi vaig donar al convidats.

Recomanaria dibuixar a la gent, perquè és molt entretingut i si no saps què fer distreu molt. I també serveix per si és l’aniversari d’algun conegut fer-li un obsequi. L’única cosa complicada, és que de vegades no se sap que dibuixar, però en aquest cas, s’ha de fer volar la imaginació.

0 comentarios: