30 de gener 2012

El hobbis


A mi m’agrada anar a visitar llocs que no hagi vist mai i així també conec més pobles, ciutats... M’agrada perquè també vaig veient coses noves dels llocs on anem més importants i reconegudes com a Patrimoni de la Humanitat.

Aquest any hem pogut veure més pobles hem aprofitat, a més a més voltem per Espanya. Fins ara hem visitat els pobles de Salamanca, de la Rioja, Galícia, Navarra i aquest any vam anar a Castilla la Mancha, Sòria, Segòvia...

Per cert, jo, a part de viatjar, també quan tinc una estona a casa jugo a l’ordinador, a la Nintendo, parlem pel xat amb els amics i amigues, toco la flauta, escolto musica i vaig a donar una volta amb els amics i amigues. I també m’agrada dibuixar perquè a vegades em venen idees i les començo a dibuixar i me les imagino com si les tingués a davant de la meva cara.

Aquest any amb les meves cosines hem fet moltes postals pels de la família i quan estàvem fent-les ens van venir moltes idees, i quan dibuixem amb amics o amigues i els cosins m’ho passo més bé, fins i tot encara és més divertit.

0 comentarios: