16 de gener 2012

Les vacances de Nadal

El dia 22 de desembre, l’últim dia de col·legi, vam fer les actuacions per cursos:

-P3, P4 i P5; van fer el teatre de “La cuca de llum” i tot seguit van cantar una cançó.

-1er i 2on van fer la cançó “Aquí és nadal i estic content”.

-3er van dir un poema ple de desitjos i unes quantes cançons.

-4rt van representar el poema “Les figures del pessebre” i van cantar una cançó.

-5è van cantar “Santa Claus is comming to town”.

-I finalment 6è vam fer un acròstic nadalenc, vam tocar una peça de Mike Olfield anomenada “Tubular Bells” i per acabar 3 cançons: la 1ª es diu “La pastora Caterina”, la 2ª “No ho sents” i la 3ª “En el portal de Betlem”.

I van acabar el dia amb l’entrega de premis.

Després, vam anar a Olot amb les meves cosinetes i els meus tiets fins al 25 de Desembre, que vam venir a Albesa per a cagar la soca. Després vaig tornar a marxar a Olot uns 4 dies més i després vaig tornar a venir a Albesa. Bé, moltes anades i moltes vingudes.

I per fi va arribar el 31 de desembre, el Cap d’Any! Vam invitar a molta gent, però el més
divertit va ser quan la meva tieta es va disfressar de Minnie Mouse. Va ser un dia genial!

I el 4 de gener, vaig anar a Barcelona amb un esplai que es diu Centre de l’Albada (on em va convidar l’Andrea). Vam veure el Camp Nou, el Museu del Barça i els Estudis de TV3.

I va arribar el dia de reis!Em van portar moltíssimes coses, entre elles: Una bossa i un necesser, molts jocs, un rellotge...

I el dia següent vam anar a buscar els regals de Menàrguens i van venir a casa una cosina segona meva que és de Torrers de Segre; i em van portar els regals dels reis de Torres de Segre.

I després a Albesa uns quants dies més.

I quan va arribar el dia de tornar al col·legi, estava una mica cansada a les 8 del matí, però,
hi vaig anar igual, o que us pensàveu?

En fi, el millor regal que m’han fet ha estat una cosineta nova, que va néixer el dia 13 de Desembre.

0 comentarios: