16 de gener 2012

Com fer un calendari


El dia 31 de Desembre, pel matí hem vaig haver de quedar a casa de la meva padrina perquè la meva mare havia anat a treballar al restaurant dels meus altres padrins. Com no sabia que fer, vaig començar a fer dibuixos, i se’m va acudir una idea, podria fer un calendari, per que l’endemà ja seriem l’any 2012. Ara us explicaré com en podeu fer un al vostre gust.

Material necessari:

-llapis o bolígraf

-colors

-folis

-un altre calendari

Com es fa?

1. Primerament, agafem 12 folis, i a cada un hi fiquem un més. Us el podeu copiar de un altre calendari.Sobretot no oblideu que heu de ficar els folis horitzontals.
2. Els ordeneu: Gener ,Febrer ,Març, Abril ,Maig ,Juny, Juliol, Agost, Setembre ,Octubre ,Novembre i Desembre . No oblideu de marcar les festivitats amb vermell
3. Després, feu un dibuix, del que vulgueu, però sobre tot fiqueu-lo horitzontal.
4. Un cop fet el dibuix, aneu enganxant els mesos un per un , recordeu que heu d’enganxar el Desembre primer, i després anar ficant el Novembre, l’Octubre, el Setembre,l’Agost, el Juliol, el Juny, el Maig, l’Abril, el Març, el Febrer i per últim el Gener, un al demunt de l'eltre.

BON ANY NOU!

0 comentarios: