16 de gener 2012

Vacanses de Nadal

El dia 22 de desembre vam començar les vacances de Nadal. Les vaig passar a Albesa, a Barcelona i a Andorra. Del dia 22 fins al 27 vaig estar a Albesa; el dia 28 vaig anar a veure com arribaven els patges reals.


El dia 27 vaig anar a Barcelona a passar el dia, vam comprar moltes coses. Per cap d'any vaig anar a casa de la meva tieta Anna, vam menjar una cassola de peix que era molt bona, després vaig anar a jugar amb la gossa del meu cosí, més tard vam fer les campanades.


El dia 2 de gener vaig celebrar l ‘aniversari de la meva padrina, li vam fer una sorpresa. Li vam regalar un collar, una polsera i un rellotge i li va agradar molt. El dia 5 de gener van venir els Reis de l'orient a portar el regals dels nens/nenes d’ Albesa.

El dia 6 van venir la meva família a casa meva a dinar. L’endemà vaig anar a casa dels meus padrins dels Omellons a buscar els regals. El dia 7 vaig anar a Andorra a comprar; i finalment el dia 9 de gener vaig tornar al col·legi.

0 comentarios: