30 de gener 2012

Què m’agrada de fer al meu temps lliure?


Des que tenia sis anys estic practicant amb patins, ho practico els caps de setmana quan tinc totes les coses fetes, o no tinc res a fer.

A jo m’agrada perquè quan estic patinant, només penso amb les coses que puc arribar a fer: Piruetes, Cercles, S, etc.

També m’agrada ensenyar-li al Roc i a qui ve a patinar amb jo com faig jo les coses, moltes vegades els hi agrada més el que faig jo, crec que és perquè és més atrevit.

No tinc por de fer coses atrevides però sí de saltar, i de caure.

Hi ha molta gent que creu que el patinatge és una cosa que no és divertida, o també veig que hi ha gent que ensenya a patinar als seus fills, jo no crec que sigui així correcte perquè a una persona li agrada fer les coses lliurement.

Així ho penso jo!!!

0 comentarios: