30 de gener 2012

La meva afició

Durant aquests anys he descobert un esport que per a mi esta força be, potser l’haureu sentit a anomenar, és el futbol. És un esport de equip jugat amb dos equips i amb quatre àrbitres que fan que compleixin les normes correctament. Aquest esport es considerat el més popular de tot el món ja que hi participen uns 270 milions de persones.

A aquest esport m’agrada perquè es molt divertit ja que tenim que fer gols a la porteria del altre equip. A vegades el partit esta molt emocionant i encara es més divertit de veure’l.
Aquest esport vaig començar a jugar hi als 9 anys ja que insistia cada vegada més als meus pares perquè m’apuntessin amb un equip de futbol.

Primer de tot vaig començar a jugar a la Noguera i després de un any a l’atletic Segre i aquest any per culpa dels estudis ho hai tingut que deixar però encara tinc esperances de poder jugar a un equip de futbol l’any següent.

Aquest esport el recomanaria a gent jove i adulta dels 5 anys fins als 50 anys ja que els de 50 anys o més edad han de vigilar a tenir un tipus de lesió.

Ho recomanaria per fer una estona d’esport i per passar temps i moments molt divertits.
En resum, aquest esport està força bé. Tant de bo si voleu passar una estona divertida ja ho sabeu, nomes cal que us poseu a jugar a futbol!

0 comentarios: