23 de gener 2012

Carta al director: Festa d'aniversari

Dijous, dia 2 de Març, hi va haver una gran festa d’aniversari davant de casa meva. La festa va tardar des de les deu del matí fins a les deu de la nit. Tota l’estona la música molt alta, les deixalles per terra… Vaig sortir de casa i vaig intentar parlar civilitzadament, no em van fer ni cas. Llavors, vaig agafar un megàfon i els hi vaig pegar quatre crits. Res de res.

Com que no tenia cap més opció, vaig haver de trucar a la policia. Quan van sentir les sirenes tots van marxar i van deixar totes les deixalles allà. L’endemà al matí encara hi vam trobar més deixalles tirades per terra. Totes les deixalles allà, però què s’han cregut?

Jo no vull que els hi facin res, però les persones així s’han de castigar. Jo crec que deixar deixalles per terra és molt lleig.

Estic molt enfadat amb el que ha passat.

0 comentarios: