16 de gener 2012

Vacances de Nadal

Aquestes vacances de Nadal he anat a molts llocs, a Sarroca de Lleida, a la Mata de Pinyana, i a Albesa.

A Sarroca vaig anar a casa del meu cosí Josep, a passar dos dies.

El primer dia, quan ens vam despertar, vam anar a l’ordinador a mirar un partit de futbol d’ un joc, després va venir un amic nostre que es diu Miguel, llavors ens vam ficar a jugar al call of duty Black cops online, ens vam estar fins a les onzè i mitja, vam sopar i ens vam ficar a mirar una pel·lícula “Los cuatro fantasticos”, quan es va acabar vam anar a dormir.

L’endemà quant ens vam despertar ens vam vestir, vam anar a buscar a la seva germana a l’esplai, llavors vam anar a busca el pa i l’esmorzar, desprès ens vam troba el Migel vam anar a casa del meu cosí i ens vam fica a mira una peli (zomis partí) la peli era divertida. Quan va acabar la peli, vam anar a casa del Miguel a buscar el berenar i vam tornar a casa del meu cosí a jugar al call of duty Black cops al cap duna estona vam sopar i vam anar a dormir. L’endemà van venir-me a buscar.

Un cop a casa, vaig tornar a fer la bossa per anar a la Mata de Pinyana,vam arriba a casa dels meus padrins, vaig anar a jugar amb el meu tiet a l’ordenador(al FIFA2012) al cap d’una estona la meva padrina ens va cridar a taula mentre sopàvem vam ficar una pel·lícula que es diu “gajhul y el secreto de los guardianes”, desprès vam anar a dormir.

L’endemà em va venir a buscar la meva tieta per anar a casa seva per anar a fer el fi fe any l’endemà em van venir a buscar.

0 comentarios: