16 de gener 2012

El dia de Nadal

Tot va començar quan era el dia 25-12-11, com suposo que ja sabeu i com diu aquella cançó, anomenada “Al 25 de desembre fum fum fum”, era el dia de Nadal,per a qui molta gent o al menys per a mi sí es el meu dia esperat.

Tot just despertar-me, vaig anar cap a baix a esmorzar. Quan vaig arribar a baix, resultava que no hi havia ningú. Jo hem vaig espantar. Ja sabia que el meu pare estava treballant (per casualitat), Però on devien ser la meva mare i la meva germana? Vaig anar cap dalt a veure si estaven allí però no, vaig mirar a les habitacions i sí, allí estaven les dos dormint com a desesperades. Jo, ara que sabia que la meva mare i la meva germana estaven a casa vaig anar a esmorzar tranquil·lament.

Em vaig anar a canviar, vaig anar a vaig al sofà a mirar una mica la televisió però com que no sóc de televisió no m’hi vaig quedar més de un quart d’hora. No sabia què fer per passar l’estona, vaig mirar el rellotge però.... si eren les 12:53 del migdia!

Vaig anar corrents a despertar a les dos dormilegues i dir-los-hi que ja eren les 12:55 del migdia i hauríem de anar al poble dels meus padrins a dinar, que estava a 45 minuts dé Albesa. La meva mare es va despertar corrent i ràpidament va anar a despertar a la Laura. Es van vestir ràpidament i es van menjar una poma, es van fer el llit, es van pentinar, es van rentar la cara i vam anar cap al Soleràs.

Vam arribar al Soleràs, vam anar cap a casa dels meus padrins. Ja estàvem allí, eren les 14:17 del migdia. Vam anar cap dalt a saludar a la família i llavors vam esperar que arribessin. Un cop vam arribar i ja ens havíem saludat, ens vam asseure a la taula i ens vam posar a dinar.

Un cop ja vam dinar, jo, me’n vaig anar amb moto. Una estona després van arribar els meus cosins de Soses, vam anar a jugar amb la meva cosina petita (la Davinia ). Quan ens començàvem a avorrir, vam anar per baix als gronxadors.

Al cap d’una estona, algú va trucar al timbre. Era el Pare Noel!!! Va entrar cap a dins a casa i es va asseure a la seva butaca.. Ens va donar els regals: a la meva cosina petita una caseta de ninotets, a nosaltres, la Maria, la Laura, el Joan i jo ens va portar de regal dos dies a Port Aventura per aquest Nadal 2011.
Va ser un dia molt divertit i inoblidable.

0 comentarios: