08 de gener 2012

Vacances de Nadal

El dia 23 de desembre del 2011 es va acabar el primer trimestre escolar, i van començar les ‘’Vacances de Nadal’’.

Van passar vuit dies fins que va arribar cap d’any. A les nou de la nit més o menys vam començar a menjar. De primer plat vam menjar una sopa ben calenta, que estava molt bona; de segon plat una sèpia amb unes gambes i una mica d'all-i-oli.

Després de sopar vam estar una estona parlant a la taula i després vam anar a mirar una estona la televisió. Mitja hora abans que comences les dotze campanades, la meva mare i jo, vam preparar el raïm per a tota la família.

Quan faltaven cinc minuts per passar a l’any nou jo, la meva mare i el meu pare vam anar a agafar els plats amb els dotze grans de raïm. Va arribar l’hora i van començar a sonar les campanes.

Jo vaig ser l’únic que em vaig menjar els dotze grans de raïm al temps que sonaven les campanes. Van acabar de sonar i ja vam passar al 2012, un nou any.

Uns quants dies més tard, vam ser al cinc de gener, el dia dels Reis Mags. Quan van ser les sis i poc més, els Reis d’Orient van arribar a Albesa amb la seva carrossa.

Després d’això van entrar a l’Església. A continuació van sortir a tirar caramels per a tothom. Tot seguit van anar passant per totes les cases del poble a donar regals a tots els nens i nenes.

Jo els vaig seguir una estona com molta gent i després me’n vaig anar cap a casa. Quan vam estar tots junts, vam obrir els nostres regals. Va ser una nit inoblidable.

Aquestes vacances han estat molt divertides, i espero que el proper any siguin igual o millors.

0 comentarios: