16 de gener 2012

Vacances de Nadal

L’últim dia de col·legi vam fer un festival, els pares i mares ens van vindre a veure. Jo i l’Andrea Codes vam repartir uns folis on hi deia totes les actuacions que feia tota la escola, tot seguit vam presentar els nens i nenes de P-3 i P-4. Van acabar totes les actuacions i també la nostra i vaig marxar cap a casa.

Van passar uns quants dies i era el dia de Nadal, amb la meva família vam anar a casa dels meus padrins d’Albesa a dinar amb el meu cosí i els tiets. El dinar va estar molt bo, i el que més la sopa. Vam jugar una estona i cap a casa.

A continuació de Nadal, el dia 31 de desembre, per cap d’any vaig anar a casa de la Sania, que és de la mateixa colla dels meus pares.

Vam arribar un quart abans de les nou perquè s’havia de fer el sopar; jo, mentrestant, jugava amb el seu gos petit, cada vegada que venia algú nou que no coneixia es posava a tremolar i a treure la llengua.

Després de jugar un bona estona amb el gosset vaig anar a sopar; hi havia pica pica i després gambes i escamarlans, tot va estar bo.


Ja estaven a punt de ser les dotze, ens vam preparar i.... un, dos, tres....

Després d’haver tocat les campanades, la Sania i jo vam anar a veure si la seva gosseta s’havia quedat dormida, però quan ens va sentir es va despertar.
Tot seguit vam fer l’amic invisible, a mi em va tocar: un moneder i un parell d’arracades.

Ja acabant vam fer el bingo, van tocar regals molt bonics.

Vam acabar molt tard, a vora les quatre de la nit vam dir adéu a tothom i fins una altra.

Ja acabat el 2011, el dia tres vam quedar amb la Clàudia per anar a veure la pel·lícula de Avatar a la saleta d’Albesa; va ser molt divertida i van passar moltes coses; i va valer la pena anar-hi.

Abans de el dia de reis els meus pares em van comprar la wii negra, m’agrada molt i és molt divertida.

El dia 6, ja passat els reis, vaig anar a casa els meus padrins de Vallverd, primer de tot vam anar a la seva saleta, mentrestant cridaven a les meves cosines i quan ja havien acabat vam anar a casa de ma padrina a obrir els regals i a dinar, vam marxar cap a casa que s’estava fent tard.

I ja s’acabaven les vacances i l’endemà a col·legi, a tornar-hi.

0 comentarios: