23 de gener 2012

Carta al director

Senyora Directora,

Des de fa unes setmanes han començat a fer obres al carrer la Portella, a la plaça del retaule d’Albesa i al carrer Major. Han començat aquestes obres per canviar les "tuberies" i clavegueres que passen per sota terra.

Quan hagin acabat de ficar les tuberies no enquitranaran el carrer sinó que ficaran adoquins. Els adoquins són com unes rajoles especials per als carrers que són resistents als agents meteorològics. Jo visc al carrer Major i el soroll que provoquen les obres és molt molest ja que provoca mal de cap i no ens deixa concentrar ni a mi ni a la meva germana gran.

Espero que aquestes obres acabin aviat perquè així ja podrem passejar pel carrer, la meva mare i el meu pare ja hi podran aparcar els cotxes i jo i la meva germana ja podrem estudiar tranquil•les.

0 comentarios: