30 de gener 2012

A mi m'agrada...

Una de les coses que a mi m’agraden és fer manualitats, de vegades, quan tinc temps faig dibuixos, faig titelles, faig casetes amb cartró... I mil coses més.

M’agrada perquè és divertit i entretingut ,de vegades estic llegint, sopant, fent deures ... I de sobte se m’acut una idea, llavors de seguida que tinc temps, la intento posar en marxa. Això sobretot em passa quan estic preparant coses de “tutors de contes”, se m’acut una idea, i si és “xula” als nens els hi encanta.

Per exemple, un dia havia d’explicar un conte que es deia “La tortuga Pocapoc” i anava d’una tortuga que feia les coses molt a poc a poc, totes menys una: menjar, menjava molt ràpid i un dia li va agafar mal de panxa, va anar a veure a la tortuga Totvabe i li va dir que havia de menjar més a poc a poc; per aquella ocasió, vaig dibuixar a la tortuga Pocapoc amb la boca oberta, i li vaig fer un forat a aquesta, llavors a darrere hi vaig enganxar una bossa, i els nens li havien de donar el menjar (de joguina de quan era petita), i li havien de donar a poc a poc perquè no li fes mal la panxa.

Un altre dia se’m va acudir de fer titelles, se’m va acudir perquè vam anar a l’aniversari del meu cosí, i un dels regals va ser un conte, dins del qual hi havia titelles; aquestes titelles les vaig fer tallant un tros de roba amb forma d’arcada, prou “dobla” perquè passés el dit i prou llarga per arribés a la meitat d’aquest, després amb molt de compte ho vaig cosir, i a continuació hi vaig fer un dibuix al damunt, una mica més tard, quan ja en portava unes quantes d’així, en vaig fer d’una altra mena, que consistia a fer el mateix, però en comptes de tallar la roba en forma d’arcada la vaig tallar en forma del personatge que volia fer, per exemple si volia fer un gat, tallava la roba amb forma de gat...

I aquesta és una de les coses que m’agrada fer, una altra cosa que m’agrada fer és llegir, sempre que tinc un moment lliure, llegeixo, he llegit llibres d’aventura, llibres de misteri, històries imaginaries... M’encanta llegir, però no m’agrada llegir per obligació, i que em manin els llibres que he de llegir, si no que m’agrada llegir quan vull, i els llibres que vull. Llegir m’ha agradat sempre, quasi des que se llegir.
Aquestes són dos de les coses que a mi m’agraden, i a tu, que t’agrada?

0 comentarios: