16 de gener 2012

Les millors experiències de les vacances de Nadal


EL dia de Nadal.
El dia 25 de Desembre, quan em vaig aixecar, vaig anar a casa de la meva tieta a ajudar-la a fer el dinar, perquè a dos quarts de dos venien tots a dinar per celebrar el Nadal.

Vam preparar la sopa de galets, vam fer el pica-pica, vam parar la taula...
Desprès vaig anar a canviar-me a casa, perquè portava un xandall, desprès de mi van arribar: la padrina i el padrí, el Roc i la Marina, l’Albert i la Irene, la Mª Carme i el Ramon, va arribar el tiet, tot seguit el pare i la mare, i, finalment, els germans de la mare.

Quan ja hi eren tots vam començar a dinar, estava tot molt bo, quan ja vam acabar de dinar abans de fer les postres, vam cagar el tió, perquè així ens caga les postres. Va cagar moltes llaminadures, cava, regals, torrons i moltes més coses.

A la Marina li va cagar la Black Berry, al Roc un joc de màgia, a la Laura uns patins nous, i a jo un “bolso” que es pinta.
Finalment vam estar una estona parlant i vam marxar cap a casa.

El Free Style
El dia 26 de Desembre a les 18:00h vam anar al barris nord a veure el Free Style, és un concurs de motos on fan moltes piruetes i molts salts.
Primer, abans de presentar-nos als motoristes van ballar la Danza Kuduro les “gogós” de Lleida, després d’haver ballat ara sí ens van presentar als motoristes, alguns d’ells eren: Edgar Torronteras, Franz Meyer, Antonio Navas...

Després de presentar-se van començar a fer voltes i tot seguit després d’unes deu voltes van començar a saltar fent piruetes, a continuació van fer cinc minuts de pausa.
Tot seguit dels cinc minuts de pausa van ballar les animadores, van ballar una cançó amb molt de ritme, ho van fer molt bé.

Finalment el Torronteras i el Navas van fer un repte.
Va ser molt divertit.

El dia de cap d’any
El dia 31 a la nit el vam passar amb el Julio, la Dolors, la Laura, el padrí, la padrina, el Serafí i nosaltres.
Quant van arribar vam anar a dalt a casa a parlar i després van baixar el pare i la mare a posar el sopar als plats, tot seguit ens van cridar per anar a sopar.

Ens vam seure a la taula, i llavors van portar el sopar, per sopar hi havia llamàntol i costelles de cabrit arrebossades i ternasco al forn, de postres hi havia pastís de xocolata, polvorons, torrons, etc.
Just acabar de sopar van fer les campanades, els grans van menjar raïm i els petits cacaus recoberts de xocolata, estaven molt bons.

A continuació, quan es van acabar les campanades vam anar a casa, van recollir tot el de la Laura i van marxar tots menys el padrí i la padrina, que es van quedar a dormir.
Finalment, el padrí i la Marina se’n van anar a dormir, i la padrina, el Roc, la mare, el pare i jo vam mirar una pel·lícula molt bonica que va acabar a dos quarts de quatre.

El dia de reis
El dia 5 a les sis de la tarda van venir els reis, van arribar amb la carrossa i van entrar a l’església, el sr. alcalde va rebre als reis mags amb molta alegria, el rei blanc va parlar i tot seguit van sortir i van repartir els regals.
A mi em van portar: un edredó, uns retoladors de punta fina, uns colors i encara m’ha d’arribar un escriptori. Al David li van portar un cotxet molt divertit del Ferrari i em penso que li va agradar molt perquè semblava que nades.

0 comentarios: