23 de gener 2012

Una terrible experiència

Jo sóc una persona que ha anat una vegada en un creuer, i al veure el que ha passat amb el creuer Costa Concòrdia m’ha afectat molt. Va ser a la costa Italiana.

Després de veure el que ha passat, m’ho pensaré abans de tornar a trepitjar un creuer.
Tot el que ha passat ha estat culpa del capità, perquè vaig veure a la televisió que un home ensenyava perfectament un document on hi deia exactament que havien de navegar a 5 milles de distància de la costa Italiana, no a “5 metres”.


I a més, aquest naufragi és un exemple de poca professionalitat: el capità abandona el vaixell abans que la resta de passatgers, deien que no passava res quan el vaixell s’estava enfonsant... I això no és tot, encara hi ha una vintena de persones desaparegudes. Tota una falta de responsabilitat.

Ah! I jo crec que al Costa Concòrdia li portarà un cert temps abans de que les víctimes i la resta de les persones puguem tornar a confiar en ell. I per últim, vull aclarir que m’ha semblat molt bé que hagin posat al capità a la presó perquè, al cap i a la fi, el naufragi ha estat culpa seva.

0 comentarios: