21 de febrer 2014

Una nova etapa, de l'escola a l'institut

El primer dia que vaig entrar en aquesta escola vaig pensar: “m’ho passaré molt bé, però la meva presència en questa escola  passarà molt lentament...”  i així va ser i és. A l’anar a l’institut gairebé  ho canviarem tot: professors, algunes assignatures, passarem de ser els més grans a ser els més petits... aquí a l’escola ens hi deixarem molts bons i mals records, com per exemple: l’ajuda dels professors/professores, l’hora de plàstica amb l’Anna, estudiar tots els verbs d’anglès, aprendre‘ns les divisions, sumes, restes, temes de llengua, medi... Aquí a l’escola hi ha un professor que es diu Sr. Ramon que fa moltes bromes i acudits de matemàtiques, enginyeria...

Aquí a l’escola hi vam tenir molts professors i professores: a P3 una noia que es deia Anna, que era molt simpàtica, a P4 i a P5 una noia que es deia Maria (per mi va ser la millor professora que hem tingut) que també era molt simpàtica, a 1r i a 2n vam tenir a la Mª Àngels, a 3r i a 4t a la Mª Teresa Farré, a 5é  a l’Anna Gasulla i a 6è tenim l’Anna Arderiu. 

A la meva classe, si no canvien les coses, tota la classe anirem a l’institut   Torre Vicens.  A finals del 1r trimestre va venir una nova companya de quan érem més petits i fèiem P3,P4 i P5. Aquesta nena es diu Liliana, però a ella li agrada que li diguem Lilian. Aquesta etapa ella també l’esta passant. Aquesta etapa m’està agradant moltíssim perquè fa temps que hi vull anar a l’ESO.

Jo ja tinc moltes ganes que s’acabi el curs i que en comenci un altre, però en una altra etapa a l’institut. A l’insti espero fer noves amigues i amics de la classe; ah, i també espero que em posin a una classe bastant alta!


En aquesta escola fa 9 anys que hi som, aquí vam aprendre a llegir, a escriure... aquesta escola fa moltíssims anys que està construïda, el meu pare i la meva mare ja hi anaven! Per anar a l’institut ens haurem d’aixecar d’hora perquè l’autocar marxa a les 8:00 o 8:10, i les classes comencen a les 8:30, però també acaben a les 14:50. Això vol dir què a la tarda tindrem temps per fer els deures, treballs,... Ah! I alguna tarda també per anar a jugar amb els amics i amigues. Adéu escola Àlber.

0 comentarios: