27 de febrer 2014

Andalusia

Jo abans vivia en un poble que es deia Canjáyar que es de  Andalusia , era un poble gran y amb molts monuments. En la plaça del ajuntament esta la església y tots els diumenges fan missa.

A  la escola hi havia 75 nens aproximadament , a la meva classe hi havia 10 nens . Al meu poble sol hi ha una tenda de golosines y tots els nens sempre compren allí y després van al parc. Abans el metge estava una mica mes cap a baix de la plaça però el van traslladar mes a prop de l’escola, com de vegades els nens es posen malalts a la escola poden anar de camí a casa.
Al poliesportiu hi ha un camp de futbol de gespa ,un camp de Basquet i un camp de pàdel. Davant del parc hi ha un bar i els caps de setmana anava amb els meus pares i les meves germanes , feien un menjar boníssim. Jo vivia en una punta del poble i l’escola estava a l’altra punta del poble i tots els dies tenia d’anar caminant.

Però no hem costava molt perquè ja esteva acostumada, ara he tingut que canviar d’idioma i em costa una mica però espero que aviat el parli molt bé. A  Andalusia fèiem angles però no molta cosa fèiem els números, els colors, les parts d’una casa... però res mes. Hi em costa també una mica aprendre però ho intento. A Andalusia viu el meu pare i quant jo vaig vindre van muntar una tenda de “kebabs” però el meu pare encara no ha anat, quant jo vagi espero poder anar.

0 comentarios: