21 de febrer 2014

De l'escola a l'institut!

El dia 21 de juny marxem del col·legi, jo he vingut fa 4 anys, a 3r, però he viscut experiències molt divertides.
Trobaré molt a faltar aquesta escola, però a l’institut també trobaré noves amistats, quan vaig arribar em vaig trobar amb tots els meus companys de classe, que em saludaven, vaig pensar que seríem molt bons amics i encara que ens enfadem  desprès tornem a ser molt amigues, m’ho passo molt bé amb tots els nens i nenes del col·legi, hem après coses noves com (restar sumar multiplicar, els exàmens...) i sobretot trobaré a faltar a molts professors a l’Anna, al Sr. Ramon, al Xavier, al Josep Manel, a la Senyoreta Tresa... però allà coneixerem molts professors nous, no importa si a l’institut ens separem a les classes perquè a l’hora de l’esbarjo  ens tornarem a veure , aprendrem més coses noves i difícils. Aquest any ha vingut una nena que es diu Lilian, és molt divertida...
No vull marxar d’aquest col·legi, però per altra banda també vull marxar perquè vull trobar noves experiències, com ja he dit, quan era petita no hi era amb aquest col·legi, però quan vaig arribar em vaig acostumar molt ràpid, vaig conèixer  la Laura, al Manuel, a l’Àlex.. i a als altres més o menys ja els aniria coneixent. I de seguida ens vam fer molt amics tots. De seguida vaig conèixer a molta gent, als que ara fan 1r i 2n d’ESO...
Ara som els mes grans, i crec que amb alguns nens els hi feia molta il·lusió, però quan anirem al Torrevicens, tornarem a ser els més petits.

En fi, que encara que només he estat  4 anys en aquesta escola, no l’oblidaré. Adéu escola Àlber!

0 comentarios: