21 de febrer 2014

El meu gos, TAISON.

Fa 5 mesos em van regalar un gosset, un Pastor Alemany. Quan me’l van regalar només tenia dues setmanes, ara ja té 4 mesos i el dia 28 de febrer en farà 5.

Quan ens el van donar es deia Taison, però a la meva mare no li agradava aquest nom i li volíem canviar, però com que no sens acudia cap més nom se li va quedar aquest, Taison.

És molt gros encara que només tingui 4 mesos, i fa poquet que se li van aixecar les orelles, ara s’assembla més a un Pastor Alemany. Li encanta anar a passejar però li agrada perquè quan arribem de passejar-lo li donem menjar. Li encanta menjar, tot el que li dones és menja, i o destrossa tot. Una vegada va tirar el sac de menjar del gat i va menjar fins que no va poder més, i tenia la panxa enorme!

Abans tenia un peluix, el Simpson, i el va destrossar tot, li va arrancar els ulls, els braços... I perquè no s’escanyés amb el farcit que portava a dins el vam llençar. També va destrossar els meus patins, sort que m’anaven petits.



Li encanta mossegar coses, de vegades fa mal. Quan el vas a veure (a baix al magatzem) si et troba les mans, les cames o el que sigui ho mossega. Ara ja no mossega tan fort però quan era més petit que sempre tenia ganes de jugar, feia molt de mal.

Nosaltres a casa també tenim un gat, que tots els gossos que hem tingut l’han estimat molt, en vam tenir un que li feia de mama: l’agafava pel coll i se’l enduia on volia, però aquest gos no li pot fer perquè el mossega massa fort i li fa mal.


I aquest és el meu gos, encara que de vegades no m’agrada que em mossegui  i fa poc que el tinc, l’estimo moltíssim.

0 comentarios: