07 de febrer 2014

La publicitat

La publicitat avui dia la fiquen a molts llocs: a internet, als mòbils al correu electrònic, a la televisió... i a molts llocs més. De vegades a internet, busques una cosa a Internet com per exemple els éssers vius, doncs 
després al cap d’uns quants dies si et poses al Youtube a la vora et surt un petit anunci al costat sobre els éssers vius.

La publicitat depèn d’on la fiquin, molesta perquè quan per exemple estàs mirant la televisió et tallen el programa per la publicitat i això empipa. Jo hi tinc coses a favor:

Em sembla bé que vulguin vendre coses, però no fa falta que tallin un programa per a anunciar algun aliment,  roba,  joguines o detergent...

Va be perquè si has de comprar alguna cosa, la publicitat t’ajuda a saber on ho pots comprar i que pots comprar.

També hi tinc coses en contra:

Molesta perquè a la televisió et tallen el programa, a l’ordinador si vols mirar una sèrie o un vídeo abans de poder veure’l et  fiquen sempre una o dos propagandes.


A mi no m’agrada perquè és molt pesat, però només volen que la gent compri els productes anunciats.

0 comentarios: