21 de febrer 2014

De l'escola a l'institut

 Fa nou anys que sóc en aquesta escola, l’escola Àlber d’Albesa, des que tenia dos anys fins ara, que en tinc onze. M’he fet gran i he anat creixent aquí però ja és hora de canviar i anar cap a l’institut. Allí coneixeré gent nova i faré amics i amigues d’altres pobles o ciutats.
Cada dia ens haurem d’aixecar més d’hora perquè haurem d’agafar l’autobús, ja que fins ara anàvem a l’escola a peu o amb cotxe. A més a més, ens manaran més feina i ens haurem d’esforçar més. Els professors seran nous i no els coneixerem de res i els exàmens seran més difícils.

D’aquí pocs mesos arribaran les vacances d’estiu i l’hora d’anar cap a l’institut. Tinc ganes d’anar-hi, per saber què passarà, com m’anirà..., però a la vegada m’agradaria quedar-me al col·legi, perquè serem nous i no coneixerem gairebé a ningú. Quan arribarem a l’institut, serem una altra vegada els més petits, ja que ara a l’escola som els més grans.

No vull deixar l’escola, perquè aquí hem passat moments bons i moments dolents. Els moments bons que he viscut han sigut els festivals en els que m’ho he passat molt bé ballant amb els companys de classe i moments divertits que hem passat, els professors que tant ens han ajudat i moltes coses més. En canvi, algunes situacions dolentes han sigut quan ens enfadàvem a l’hora de l’esbarjo, els deures que ens manaven i ens manen cada dia, els exàmens...

L’institut serà més gran i més diferent. Hi haurà més aules, com laboratoris, aules de dibuix... Hi haurà dos patis en lloc d’un i hi haurà un gimnàs on farem educació física, ja que fins ara a la nostra escola fèiem educació física  al pati i en algunes ocasions al poliesportiu
Espero que em vagi molt bé, que faci molts amics i que tregui bones notes...!


0 comentarios: