21 de febrer 2014

De l'escola a l'institut

Hola institut Torrevicens, adéu Escola l’Àlber d’Albesa. Aquest lloc per nosaltres ara és com la nostra llar, com la nostra casa perquè he passat tota la meva infància en aquesta escola.

Jo em sento molt malament de deixar aquesta escola perquè he aprés aquí, he jugat aquí i a més a més he crescut aquí. Aquest és el meu lloc des que tenia 3 anys, però ara m’haig de “mudar” a un altre lloc, a l’institut Torrevicens.

A mi em fa molta pena deixar aquesta escola perquè la majoria de temps l’he passat aquí al col·legi aprenent i estudiant. A més a més ara som els més grans però d’aquí poc temps tornarem a ser els més petits.
El millor d’anar a l’institut és que faré nous amics i amigues.


El dia 25 de febrer anirem a visitar-lo. Pel que m’han dit és molt gran i et perds pels passadissos però el dia que hi hauré d’anar, o sigui el primer dia de l’institut, començaré a memoritzar els llocs i les classes.
Els meus professors fins ara m’han ajudat a conèixer les coses, a aprendre, a educar-me.

Aquesta escola fins ara ha sigut com la meva casa, tots aquests anys he jugat amb els meus companys i companyes de classe i ara potser el Torrevicens ens separarà,  perquè tots aquests anys he estat acostumada a estar amb ells, junts tots a classe però segurament ja no passarà, perquè  potser ens separaran de classe.

Tota aquesta vida he estat aquí i ara marxarè. Tots aquests nou anys he estat aquí i ara em sabrà greu marxar.
Adéu escola Àlber d’Albesa, t’enyorarè! 

0 comentarios: