27 de febrer 2014

Del col·le a l'insti

Aquest any jo i els meus companys fem 6è de Primària. Ara som els més grans del col·legi però d’aquí 7 mesos  anirem a  l’IES Torrevicens (almenys la majoria) i tot canviarà, serem els més petits  de tot l’institut.

Jo he gaudit  molt aquests 9 anys,  malgrat  que  hi han hagut moments no tan bons (o no tan fàcils) com els exàmens, aprendre a multiplicar i a llegir, allò sí que em va costar!

En aquesta escola deixarem enrere les típiques baralles entre nosaltres o els professors  que ens van ajudar a entendre tot el que ara sabem, els balls de fi de curs i els companys/es  que hem anat deixant enrere.

Jo tinc ganes d’anar al institut però al mateix temps em fa una mica de por enfrontar aquest nou repte, a més a més deixarem enrere alguns amics fins d’aquí a uns anys.

No obstant això, no tot són coses dolentes com deixar amics enrere o que tot sigui més difícil; també  hi han coses bones com que ens tornarem a trobar amb antics amics i que aprendrem més coses, i a més a més  farem nous amics i tindrem noves assignatures.
En fi, trobaré a faltar molt aquesta escola malgrat  els bons i mals moments.



0 comentarios: