21 de febrer 2014

Un Gran Pas: De L'Escola a l'Insti

Aquest any és el nostre últim en aquesta escola. Aquesta escola ens ha regalat molts records inoblidables com per exemple : cada any fer una coreografia per final de curs, per als aniversaris la il·lusió dels nens al bufar les espelmes amb aquell pastís de plastilina, però el que més em marcava era la setmana de carnestoltes. Aquella setmana era molt especial per a mi, ja que anàvem a fer una rua molt bonica amb les disfresses que havíem fet nosaltres. També  cada dia havíem de portar una cosa diferent: un dia gorra, un altre portar espardenyes, un altre corbata... Però ara per mala sort això no passa i a l’institut  tampoc ho farem.

Tot i les males condicions amb què esta aquesta escola fem moltes coses divertides com per exemple: a 5è i 6è dos dies a la setmana escrivim textos i els pengem al blog,  a música toquem molts instruments i no fem exàmens de teoria. A partir d’aquests cursos ja no fem anar llibre de català, de medi ni de mates.
M’encanta aquesta escola tot i els defectes que té i mai ens ha faltat material per educació física, que és el que més m’agrada. Tot i  no tenir poliesportiu anem al del camp de futbol i en algun cas hem entrat dins del camp de gespa.

Els meus companys de classe som una mica burxetes, tot i això ens estimem tots i sempre hi som per a recolzar a l’altre.

En aquesta escola hem de deixar molts professors i amics que ens han deixat per mala sort. Tot i això ja és l’hora de fer-nos grans!

Anar a l’institut em presenta grans canvis com que s’haurà d’estudiar molt més i allí si et deixes un dia els deures no t’ho perdonen. Tot i això també tinc ganes d’anar-hi perquè així podré fer amics nous perquè aquí al poble ens coneixem tots i com que a mi no em costa gens fer amistats... Vull anar-hi per a fer noves assignatures i sobretot aprendre coses noves i escollir amb qui vull anar.


Aquests 9 anys han estat per a mi inoblidables però, com he dit abans,  ja és hora de fer-nos grans!

0 comentarios: