21 de febrer 2014

De l'escola a l'intitut

El dia 21 de juny acabem el curs, aquí al col·legi, coneixem a tots els nens i a tot els professors però a l’institut no els coneixerem a tots.


Encara me’n recordo del dia que vaig començar P3, tenia moltes ganes de començar però vaig plorar. Aquí al col·legi deixem molts records: a l’hora de l’esbarjo quan jugàvem tots els nen de la classe, quan fèiem projectes i coses amb nens d’altres classes...

 I també n’hi haurà que els deixarem aquí, algun examen que ens ha anat malament, algun dia que no hem fet els deures, quan ens barallàvem a l’hora del pati per la pilota, algun dia que les nenes i els nens ens barallàvem. 



Jo tinc bastantes ganes de començar l’institut, perquè farem noves amistats, comencem un altre repte de la nostra vida, també farem noves assignatures, i en farem de diferents, a l’institut hi ha moltes extraescolars que al col·legi no teníem possibilitats de fer-les ( Basquet, voleibol...), l’any que ve també tindrem mediadors que ens ajudaran si tenim algun conflicte o si ha passat alguna cosa...

També hem de tenir en compte que aquest any som els nens més grans de l’escola però l’any que ve serem els més petits. També tinc una mica de por de que ens separin i que deixem de ser amics. El dia 19 vaig venir aquí a l’institut a la jornada de portes obertes, ens van ensenyar quasi totes les aules (1a, 1b, 1c...) també ens van ensenyar les aules on es feien els cicles, totes eren molt xules. La sala que em va agradar més va ser la de perruqueria. A la sala de ciències vam fer experiments, vam fer erupcionar un volcà i vam fer bombolles i també vam mirar pel microscopi. 

Em va encantar l’intitut, l’institut és molt més gran que l’escola, aquesta escola ens ha vist créixer, estudiar ... En fi, jo tinc ganes de venir a l’institut però no tinc ganes de deixar el col·legi. 

0 comentarios: