18 d’octubre 2010

A Pineda de Mar

Aquest cap de setmana he anat a Pineda de Mar, la meva cosina Mar que viu allí, ens va dir que hi anéssim ha veure-la perquè fa mes de quatre mesos que no la veia.

Pel mati quan ens vam aixecar tenia molta son però al final em vaig aixecar. Vam esmorzar i vam anar cap allà. Vam tardar dues hores i mitja, però va valdre la pena, feia molt de sol i molta calor, però cap allà al tard feia un fred que pelava.



Quan vam ser al pis ells van baixar i ens vam ficar tots contentíssims i el seu gos que li encanten els nens també.

Quan van marxar els pares, vam pujar al pis i vam anar a la platja amb el meu cosí i amb ma cosina, ens ho vam passar molt be.

Després vam anar a passejar per allà i ens vam trobar al meu cosí Christian, feia tres o quatre anys que no el veia, i em vaig alegrar molt.

Només ens vam quedar el cap de setmana però m’hagués agradat quedar-me mes temps, però la qüestió es que m’ho vaig passar molt be.

0 comentarios: