04 d’octubre 2010

Globus

El dissabte dia 18 de setembre Almenar van enlaira globus aeroestàtics, ni havien molts tampanys i de tots els colors: ni havien de blaus, grocs, vermells, blaus forts, taronges...

Vam anar amb l’Andrea a voltar i mentres es ponia el sol es veia tots els globus volant pel cel al costat del sol, era una posta de sol meravellosa.


Al cementiri es veien de molt a prop perquè ni havia que paraven allà i d’altres que anaven més lluny. Els meus germans, el meu pare i jo vam anar al cementiri, hi en vam veure un molt a prop del nostre cotxe li vam tocar el clàxon i ens van saludar.

Quan anàvem amb el cotxe ni vam veure un parat al terra i ens va dir si hi volíem pujar però nosaltres ja teníem que marxar, perquè ja es feia tard i feia vent i fred.

Aquell dia m’ho vaig passar genial, mai més havia vis enlairar-se un globus i a estat la primera vegada i m`ha impressionat.

El meu somni es anar amb globus i penso que podria ser molt divertit veure un gran paisatge!

0 comentarios: