25 d’octubre 2010

Tria un instrument

La ultima vegada que vaig anar a musica, quan vam sortir de classe la meva professora em va dir: Tria un instrument! Perquè a part de tocar el piano, aprendràs a tocar-ne un altre. L’altre dia estava pensant en un instrument. Però el problema era... Quin volia escollir?

I la pregunta que em voltava pel cap, era, quin escolliré? Vaig estar tot el cap de setmana pensant en instruments, però n’hi han tants...

Vaig anar a casa dels meus padrins. El meu padrí sap tocar una pila d’instruments i vaig agafar els que tenia ell per casa i els vaig provar: el saxofon, el clarinet, la guitarra,... Però cap d’ells em feia el pes.

Una mica preocupada, hem vaig asseure a l sofà i de cop i volta ja el tenia. Ja sabia el instrument.

Quant vaig tornar a casa, li vaig dir a la meva mare: Ja se el que vull tocar! Vull tocar la flauta travessera, i la mare hem va dir: Estàs segura de que vols tocar la flauta travessera? I jo li vaig contestar que si. Però en realitat no estava segura...

Ja tornava a fer-me la pregunta, que vull tocar? I per finalitzar vaig triar el violí. Vaig anar corrents a dir-li a la mare, que mo havia pensat millor i que volia tocar el violí. Ella hem va dir que el violí si que li feia el pes...

0 comentarios: