25 d’octubre 2010

Cal prohibir els toros!

Hola em dic Alba Guiral Quilez i tinc 10 anys. El motiu de perquè cal prohibir els toros es perquè no em sembla bé que desprès de fer córrer als toros els matin sense cap motiu.
Em fa molta ràbia quan veig per la televisió la gen (toreros) que toreja als toros i desprès els i clava la llança a l’esquena.

Un altra tema seria, per exemple, que jo crec que quan la gent va als “Sanfermins”no tothom ha de portar un tros de diari per provocar als toros, ja que si desprès si el toro agafa a algú i se l’emporta per davant, que desprès no es queixin de que els toros son agressius.

També quan als toros els lliguen amb un pal mol llarg i tots els cavalls i els que monten als cavalls van contra el toro, al final l’acaben matant.

Es necessari clavar-li la llança a l’esquena al toro? Jo no u trobo normal, el que trobo be es que sigui un festa tradicional a Pamplona però si volen que els facin córrer però que no els facin patir.

0 comentarios: