26 d’octubre 2010

La meva Nintendo DS

Fa dos anys que la tinc la meva Nintendo DS, la Nintendo es una consola per a jugar, practicar la memoria i de més.

Ara ja tinc molts jocs:

-Las Cronicas de Narnia i el Principe Caspian:

Que en aquest joc tens que derrotant montres, practicar amb les teves armes. També pots triar diferents personatges de que tagis trobat durant el viatge, els protagonistes son: quatre germans i un princep que escapa del seu palau perquè el seu tiet el vol matar o t’hi hagis fet amic, també pots utilitzar objectes que auras de recollir durant el viatge i moltes coses més.

-Horse Life:

Aquest joc té diferents coses per fer començar per exemple: tens que cuidar un cavall, també pots comprar li accesoris, participar amb concursos, pasajar pel bosc, a la primera partida quan s’acaba, uns dies abans quan pasejes pel bosc pots veure entre els arbres un unicorn i al final l’atrapen i al principi de la partida pots seleccionar la raça del cavall pots veure a l’unicorn.

-Disenyadora de moda:

Tracta de una noia que el seu somni es ser una disenyadora de moda molt famosa i quan es gran o consegeix, treballa en una botiga de la seva ciutat, la gent d’allí. Quan fara molt que treballes allà, una dona amb una gabardina negra vindrà i et demanarà que li fassis una cosa si la fas bé, pots marxar amb ella a la seva botiga al seu país et vindran moltes proves de aquestes i podras anar per tot el mon a disenyar moda.

Jo en tinc molts més, en una tarjeta en tinc seixanta-dos, son bastants. Amb la Nintendo pots divertirte, apendre… ara ja n’han sortit moltes més, amb la pantalla més gran i moltes més novetats.
Però de moment tinc la Nintendo DS.

0 comentarios: