26 d’octubre 2010

David Bisbal a Barbastro

El meu pare em va dir que el David Bisbal estava amb concert a Barbastro i al segon dia, es a dir, el dilluns dia dos d’agost vam anar a Lleida jo i la meva mare per a buscar les tres entrades per anar al concert, vam recórrer tota Lleida però al final les vam trobar.

Vaig passar dos dies molt nerviosos, per l’ordinador em vaig informar de tot que el feien a la plaça de toros de Barbastro, es feia aquest concert perquè era “el Festival del Vino Somontano”, el dia cinc d’agost, el dijous quan em vaig aixecar i vaig pensar que aquell dia seria molt especial.

Durant tot el dia vaig estar molt nerviosa, no parava quieta, per allà a les sis ens vam començar a preparar i al final CAP AL CONCERT!

Al cotxe fins i tot que anava lligada amb el cinturó no m’estava quieta era com si agues un pressentiment que al arribar allí, no tenir lloc o alguna cosa dolenta, però m’equivocava.

Quan vam arribar vam preparar el entrepans que havíem portat per sopar. Al acabar ja es sentia la música estaven assajant. Sort! Després vam anar a donar una volta per allà al festival del vi, hi havia molts vins de totes maneres, com que vam arribar dues hores aviat vam esperar-nos, vam començar a fer cua mitja hora per fi la plaça de toros es va anat complint.

Va començar el concert van apagar totes les llums de la plaça i de cop i volta es van obrir i el Bisbal, i tots els musics, van començar a tocar i va tocar totes les cançons del seu àlbum “Sin mirar atrás”, de cop es van apagar una altra vegada els llums, llavors els van tornar a encendre i ell va aparèixer de sota l’escenari envoltant-lo tot ple de fum va fer tres o quatre cançons més, després de quatre cançons la següent cançó no la va cantar sinó que sol la van tocar els instruments i ell va poder marxar tranquil.

Vam anar a buscar el cotxe i al final jo em vaig adormir durant el viatge i així es va acabar aquest dia tant bonic.

0 comentarios: