26 d’octubre 2010

Les vacanses

Aquest estiu he estat tot el rato jugant, els primers dies vaig anar a la piscina, meu vaig passar molt be. I vaig anar fins al agost per que ja avorrien les piscines, sol hi anava de tan en tan fins que bai anar a Torredembarra a la platja. Vaig agafar la taula de surf era de suro, meu vaig passar molt be.
Quan estava agitat a la taula de surf, me va vindre una onada pel cap i hem va fer una volta i vaig caure de genolls, em vaig ficar a riure però me feien una mica de mal els genolls, per que al fer-me mal l’aigua de mar ja que es salada me picava molt fins que vaig anar a la tovallola per eixuguem, i llavors vam anar a dinar. Vaig menjar dos plats sencers de macarrons, i de postres un gelat de ametlles.

A la tarda vaig tornar a banyam, hi avien mes onades una me va menjar per que eren molt grosses, i tot lo rato així fins que me’n vaig anar per allà a les set i mitja.
Llavors em vaig anar a sopar, de primer vaig menjar macarrons una altra vegada, de segon vaig menjar llom amb patates fregides i ketchup.

Abans de marxar, vaig anar a les paradetes, vam comprar una crep de xocolata, quan vaig acabar de menjar vaig acabar molt tip, fins que bai marxar cap a Torrefarrera, vaig acabar baldat vaig anar directe al llit.

Al agost també vaig anar a jugar amb els meus amics el Kamal, el Mohamed, i el Ayoub, cada dia estàvem jugant sense parar, del agost fins al últim dia de vacances, fins que va arribar de anar al col·legi.

El últim dia vaig anar pel carrer amb el Sergi, el Kamal, el Mohamed, i el Ayoub, al parc a jugar a futbol, fins a la 1, vaig anar a dinar, i a la tarda vaig anar a Torrefarrera a jugar amb els meus amics, fins que me’n vaig anar a casa.

Una setmana empassat el col·legi va vindre la festa major van portar autos de xoc, inflables i moltes coses mes. Em vaig passar tota la festa major jugant als autos de xoc, me vaig gastar amb 3 dies, 10 o 15 euros al dia. l’últim dia que era el diumenge, a la tarda hi havia molta gent i al vall també, me vaig gastar 20 euros amb 8 fiches els altres 10 eren per a la nit, però a la nit no hi havia ningú per que al ser diumenge, a la nit s’havien quedat a casa per que dema tenien que anar al col·legi però vaig trobar uns amics meus el Juan, el Robert, i el darius vam jugar a pillar fins que sen van anar a casa per allà les 11:30 el Robert i jo ens vam queda sols fins que vam marxar.

Quan vaig anar a casa me feia malt la esquena per que el dissabte me van fer un xoc amb el cotxe dels autos de xoc per l’esquena i per això me fa mal la esquena, i aquestes han set les meves vacances, han set molt divertides.

0 comentarios: