18 d’octubre 2010

Les meves vacances

Quan vàrem acabar el cole, vaig celebrar amb molta gent la revetlla de Sant Joan. Amb els amics i familiars vàrem menjar l’entrepà de llonganissa. En acabar vam anar a tirar petards pel poble, jo portava els següents petards: Chinos, Americanos, Trueno, valenciano...

L’endemà vàrem marxar a la platja d’Alcosebre, amb la família del “Fulla” i la del “Manel”. En arribar vàrem anar a recepció a buscar la clau de l’aparthotel, vam pujar-hi i ens varem posar els banyadors per anar a la platja. Varem anar un rato a la platja, a la 1 vam anar cap a l’aparthotel a dutxar-nos i a vestir-nos per anar a dinar.

Jo a l’hora d’anar-nos a dutxar omplia la banyera fins a subrixir-se, i mi estava molt rato. Dinàvem i després mentre els pares feien la migdiada jo em posava a jugar a la PSP. Quan es despertaven anàvem a la piscina a jugar, un dia també vam anar al Minigolf. Quan es començava a fer fosc anàvem a les habitacions a dutxar-nos i a canviar-nos de roba. Després de sopar anàvem a la platja a caminar, algun dia anàvem a alguna gelateria a comprar polos per passar la calor que feia.



El dia 21 de juliol vaig anar a un campament a la Vall de Boi situat a 500 metres del Balneari de Caldes de Boi, situat a Toirigo, davall de la presa de Cavallers. Allí fèiem tallers i excursions, l’excursió que em va agradar més va ser als llacs de Gémena en el qual varem caminar 8km amb un desnivell de 700 metres, després també vam anar al Parc Nacional d’Aigüestortes i a la presa de Cavallers.

El dia que vaig marxar del campament vam anar a dinar a casa, a la tarda vaig fer una petita migdiada. L’endemà quan el meu pare va arribar de treballar em va dir que ja havia arribat el remolc a Albesa. Cap al tard el varem anar a buscar el vam portar a casa, jo el vaig voler provar, vam carregar-hi la meva moto i vam anar al circuit.

L’últim dissabte, amb el meu cusí Jordi, vam anar a Comarruga, a portar els meus padrins a un balneari.

Aquestes vacances realment m’ho he passat molt be.

0 comentarios: