18 d’octubre 2010

La meva MP5 i l'ordinador nou

La meva MP5

La meva MP5, es de color lila i va Super bé. Me la van regalar per reis però no em van regalar la que tinc ara, hem van regalar una altra però com que l’altra no funcionava la vam canvia per la que tinc ara.

Aquesta si que va bé, i te moltes funcions com: es pot sentir música, veure pel·lícules, guardar documents Word, guardar imatges, gravadora, agenda, radio...

La musica es sent molt bé, les pel·lícules es beuen Super be (encara que tingui un pantalla petita) els documents Word es poden obrir, les imatges es poden...

Normalment si no tinc deures escolto musica amb la MP5 i estaria tot el dia amb ella, però no puc estar-hi tanta estona.

El meu ordinador nou

Al fi ja tinc el meu somni complit... Ja tinc el que volia, ho he aconseguit!
El meu ordenador nou!! ( Es un Notbok) un portàtil però més petit. Es bastant petit, però va molt bé.

El primer dia ens esbardellàvem per que tots el volíem estrenar... Normalment el faig servir jo.
Va molt ràpid i te Web camp. M’encanta fer els deures a l’ordinador nou.

Normalment el faig servir per a fer els deures i així tinc tots els apunts junts i guardades.

1 comentarios:

Anònim
Diu ...

m'agradat molt i soc un de 5é