26 d’octubre 2010

A buscar bolets



El dia vint-i-quatre de octubre, vaig anar a Coll de Nargó. Es un poble petit però hi ha molts llocs per visitar.


Com per exemple:


El museu de dinosaures i el lloc on es poden veure les petjades, moltes ermites, tancades... Nosaltres vam anar a veure tot el que hi havia, primer vam anar a veure el museu dels dinosaures, era molt petit però les coses que explicava s’entenien molt be.


Després vam anar a un lloc on es veien les petjades del dinosaures, després em vaig entretenir-me i jo vaig trobar un bolet, el vaig xafar i va sortir un gas verdós, em va fer una mania, que em va estranyar que no m’hagués sentit el poble del cantó.


Llavors vam anar a una ermita molt bella, jo anava tot el dia amb un nen que es deia Eloi, es un nen molt petit.


Aquell dia m’ho vaig passar molt be i espero tornar-hi, al museu que fan nou.

0 comentarios: