25 d’octubre 2010

Els dies a Penyiscola II

Dia:01/09/2010

Dimecres va ploure una mica però a mitjans del dia va parar de ploure i vam poder anar a la piscina però jo no em vaig banyar fins que va començar l’acuagim.
A la nit va tornar a ploure i no vam poder anar a les paradetes per a comprar les postals per a la família. Aquell dia ens vam quedar a l’habitació a jugar al parxís que vaig portar de casa, totes les partides les vaig guanyar jo, el parxís m’agrada molt, al final vam anar a dormir.

Dia: 02/09/2010

El dijous quan vam anar al restaurant per esmorzar, després a la platja i ha caminar una mica per la vora del castell ens vam fer fotos va ser molt divertit, després cap a dinar i faltava gent. Per la tarda ens vam quedar a l’habitació. Fins a l’hora de sopar, ens vam vestir i ens havien reservat una taula amb una espelma molt bonica crec que era perquè marxava demà.

Després vam anar al saló allí em vaig trobar a la Mireia. Per al mitja part del ball sonava musica i vam començar a ballar a un racó de la sala, tenia que aprofitar era l’últim dia allí, després quan va començar el ball una altra vegada li vaig dir que marxava demà, em va dir que tingues-se’m bon viatge i que aprofita-se’m el que ens quedava per jugar juntes, i així o vam fer.

Dia: 03/09/2010

El divendres ja teníem que marxar vaig ajudar als meus pares a fer les maletes, quan vam arribar de esmorzar, jo i el meu pare vam anar a buscar el carret de portar les maletes, vam pujar per l’ascensor i vaig pujar-hi damunt les nostres, hi havia gent que per a no carregar tant el carret de les maletes feia dos viatges però nosaltres amb un en teníem més que suficient, quan van estar totes carregades al cotxe vam anar a tornar la targeta de l’habitació, la del pàrquing...

Al matí vam anar a la platja però molt més avall del nostre hotel per allà a l’hotel Papa Luna, l’arena era molt més fina vaig anar-me a banyar l’aigua estava perfecta, després vam anar al restaurant “Don Pulpo” i després vam anar caminant per les paradetes i em vaig comprar una plantxa de aquestes petites, després de dues hores ja em podia banyar tots junt.Què bé ens ho vam passar, el meu pare m’agafava per la corda de la plantxa i em tirava cap a les onades.

Per allà a les set de al tarda ja vam començar a marxar i cap a casa que ja la començava a trobar amb falta, vam arribar per allà a les onze.

I així van acabar les meves vacances.

0 comentarios: