18 d’octubre 2010

Les vacances de tot l’estiu

Les vacances de estiu han sigut molt divertides, al començar vaig anar a les piscines o a la sèquia, amb l’Albert, el Sergi, el Hospi, etc. Sempre que havia l‘Andreu, que era el socorrista, ens deixava les colxonetes i relliscàvem pel d’amunt, queiem moltes vegades però ens divertíem molt. Quan hi havia el Marc Clua amb l’Albert i els altres jugàvem a tirar-nos perquè no ens deixava les colxonetes .

Moltes vegades quan ens avorríem de les piscines anàvem a la sèquia a tirar-nos, estava molt freda. Quant estava la sèquia molt alta ens emportava i havíem que pujar ràpid, ens ho vam passar super be, hauria estat tot el dia banyant-me.

Quant va ser l’aniversari del Albert ens va convidar a tots a un gelat i després a tirar-nos a la piscina.

Després vaig anar a Barcelona a veure als meus tiets i vam anar a la platja. Ens vam quedar tres dies a casa dels meus tiets però jo vaig dormir a casa del meu cosí perquè em diverteixo més, juguem a la play2, l’ordinador, etc.

Quant vaig tornar a Albesa em passava els dies anant al carrer, però l’Albert va anar de vacances, i al final vaig trobar al Manel i vaig anar a jugar amb ell. Ens vam banyar a la sèquia, hi havia el Jaume, el Roger i el Jordi Romà, després va vindre el Vigo però ell no es va banyar.

0 comentarios: