25 d’octubre 2010

Els dies a Penyiscola I

Dia: 29/08/2010

El diumenge a les vuit del matí els meus pares em van despertar i em van dir que marxàvem a Penyiscola sis dies, em vaig aixecar molt ràpid em vaig vestir i vaig fer la meva motxilla, després vam carregar les maletes al cotxe i vam marxar però primer vam tenir que portar els meus canaris a casa de les padrines, després d’això vam marxar.


El viatge va ser molt llarg, al arribar al hotel vaig sortir corrents del cotxe per anar a fora a estirar les cames. Quan ens van donar la targeta de l’habitació em vaig estirar al llit, tenia un llit de matrimoni per a mi sola, les vistes des de balcó eren molt boniques, no tenien vistes al mar però es veia una mica.
Quan vam acabar de dinar vam anar a caminar per la platja, després de dues hores ja em podia banyar l’aigua de la piscina de l’hotel estava congelada, però una mica de acuagim i vaig entrar amb calor, vam anar a l’habitació ens vam canviar i, a sopar.
A la nit vam anar a veure les paradetes del voltant, després al bar del hotel a escoltar una mica de música i al final vam anar a dormir.


Dia: 30/08/2010

El dilluns em vaig despertar a les deu per anar a esmorzar, allò no eren vacances, em despertava massa aviat, després d’esmorzar vam anar a passejar per la platja, al acabar vam anar a dinar, estava boníssim. Després vam anar a l’habitació i em vaig passar dues hores a la terrassa mirant els paisatges... El mar estava molt tranquil.

Després vam anar a la platja a banyar-nos l’aigua estava perfecta, però el que no m’agrada de la platja es que vas tota plena d’arena, però ja es normal. Per allà a les vuit ens vam arreglar per anar a sopar i després al ball, al ball hi havia una taula de billar i els meus pares em van ensenyar a jugar. Vam fer tres o quatre partides, però jo no podia anar sola perquè no en sabia tant com ells i així fins al final de la nit.

Dia: 31/08/2010

Dimarts va feia un sol que si no portaves crema solar i estaves molta estona et podies torrar com les torrades que em menjava a esmorzar. Es a dir que tenies que portar crema solar, ens vam posar els banyadors i al anar cap a la platja me’n vaig recordar que encara no aviem comprat els regals per a la família ni els amics i vam voltar per totes les paradetes de punta a punta fins que en vam trobar, les postals per als familiars i els regals per als amics.

Després vam anar a la platja i a la tarda a la piscina com que feia tanta calor l’aigua estava perfecta, a la nit vaig anar als gronxadors de l’hotel i vaig anar sola, els meus pares em podien veure des del balcó, estava molt bé va venir una noia de dotze anys, que es deia Mireia.

Vam començar a parlar i ens vam fer amigues, ens banyàvem juntes a la piscina i ens gronxàvem l’una a l’altra, a l’hora de sopar la Mireia es va sentar a la vora de la nostra taula i a la nit vam quedar a la sala d’actes i vam ballar juntes, jugar , parlar als sofàs... i així vam passar la nit.

Continuarà...

0 comentarios: