26 d’octubre 2010

El que faig amb 1 dia

El primer que faig es aixecar-me del llit, després em vesteixo i vaig a esmorza a la cuina, pastes i un got de llet. Sempre que esmorzo miro la televisió. Quant acabo espero que siguin les 8:30 per rentar-me les dents i la cara, quant son i les 8:40 per anar al col·legi moltes vegades no hi ha ningú, l’Alba i el Hospi, etc.

Quant entrem al col·legi anem a la nostra classe o a la de cinquè, moltes vegades quant estem a la nostra classe encenem els ordenador perquè podem fer calculmental, o textos etc. Cada 45 minuts canviem de classe, fins a les 11:15 perquè es l’hora del pati i acaba a les 11:45 nomes ens deixen 30 hora de pati. Anem a la classe fins a la 1:00.

A la una quant marxem cap a casa jo sempre vaig amb el fulla caminant o amb cotxe. Dino quant arribo directe a casa quant acabo de dinar vaig a mirar los Simpson al menjador. A les 14:30 marxo de casa, agafo la motxilla i la pilota de casa i vaig a als parc amb el Hospi. A les 3:00 entrem al col·legi. Tenim 2 hores de classe i despres a jugar o cap a casa perquè moltes vegades tinc que anar a entreno a les 7:00.

Mes tard fai el deures i quant cabo miro la televisió fins sopar, quant estic molt cansat dormo aviat però això no passa casi mai. I l’hon dema repeteixo lo mateix

0 comentarios: