26 d’octubre 2010

La castanyada

La castanyada ja es aquí!
El proper 28 de octubre, celebrem la castanyada a l’escola. Als nens de 6é curs, ens tocarà de vestins de castanyers i entregar les castanyes als altes cursos.

Si tot ho fem com l’any passat cada curs farà un petit espectacle cantar cançons, fer danses típiques de aquells dies , alguns cursos també tocaran la flauta però això no ho se bé.

Despres d’aquests dies, moltes famílies es deurant reunir per celebrar la castanyada tots juns. La meva mare, el meu pare,la meva germana i jo, anem a selebrar la castanyada amb uns amics d’aquí el poble hi uns de Golmés.

El dia següent es el dia de” tots Sants” es el dia que podem anar al cementiri a portar flors als familiars o amics difunts. M’agrada aquest dia per dos motius un per que es festa i l’altre es per que podem anar a jugar al mirador.

0 comentarios: