26 d’octubre 2010

Les vacances a marroc

Le1s meves vacances van ser a Marroc, al cap d’uns dies de l’escola vam marxar a Marroc.

M’ho vaig passar molt be: vam marxar jo, la meva mare, el meu pare, el Ayoub i el Mohamed.
Vam marxar a Berkane a la meva padrina, ens o vam passar molt be cada mati sortíem a jugar al carrer amb els nostres amics, jugàvem a amaga o a pilla pilla, a la tarda anàvem a la platja jugava amb els meus germans i els tiets, ens o passàvem molt be, un dia vam anar a la nostra tieta i establem juga’n a la play station a un joc de futbol i un altre de cotxes.

Els altres dies continuàvem anant a la platja i jugant amb els nostres amics, i un dia vam marxar a la muntanya jo i el meu tiet i em vaig cansar molt, i quan baixàvem de la muntanya costava una mica perquè relliscava molt, però vam sortir dalla a la nit.

I vam tornar a casa i li vam explicar a tothom i vam tornar a Albesa i anàvem amb bicicleta amb el Marc . I a la piscina em van agradar molt les vacances m’agradaria tornar les a provar-les.

0 comentarios: