18 d’octubre 2010

Festa Major de la Portella

La festa major es va celebrar el cap de setmana del 18 i 19 de setembre. Va començar amb el dissabte pel matí que muntaven un circuit urbà de karts, per on a la tarda correrien per dintre del poble, que pasava pel carrer la Bassa, que es al que visc jo. Desde la meva habitació es podia veure com passaven els karts pel carrer, i pel carrer escoles.

Amb el meu amic Genís voltàvem pel poble observant com corrien els karts, aquell dia també van fer la festa de l’escuma, no hi vaig anar perquè preferia veure els karts. Quan es van acabar vàrem anar a la plaça de l’església que quedaven restes d’espuma i ens vam posar a derrapar amb la bici, jo de les pastilles del fre feia una escuma molt espesseta.




Quan ens vam cansar vam anar cadascú cap a casa seva. Llavors em vaig dutxar i vaig fer els deures perquè havia promès al meu pare que els acabaria perquè demà poguéssim anar a córrer amb moto pel secà d’Albesa. M'hi vaig posar i els vaig acabar.

Vàrem sopar que va venir el Jordi i la Jose. En acabar em vaig vestir per anar als correfocs, i vaig anar a buscar el Genís a casa seva, junts vam anar als correfocs. Quan es van acabar jugàvem amb les tanques de protecció dels karts. A la una el ball es va acabar, llavors vam anar a les penyes, ens hi vam estar poc rato perquè em va agafar mal de panxa.


Aquesta festa major m’ho he passat molt be! Fins a la pròxima!

0 comentarios: