18 d’octubre 2010

El nostre remolc

El dia 2 d’agost quan el meu pare va plegar de treballar, va anar a regar, quan va arribar a casa em va dir que ja havia vist el remolc a Albesa. A la tarda vam trucar al Santiago per quan el podíem anar-lo a buscar, ens va dir que a partir de les quatre de la tarda seria al magatzem.

Hi vàrem anar per pagar-lo i li vàrem dir si tenia rodes de recanvi, i si ens podia posar la matrícula, ens va dir que d’acord que el passéssim a buscar-lo més tard. Jo vaig anar a les piscines, al cap d’un rato el meu pare en va trucar al mòbil que era a casa de la padrina i que comencés a pujar. Vaig eixugar-me i vaig anar tirant cap dalt al poble.

Vam anar a buscar-lo i ens el vàrem endur cap a la Portella, de seguit el vaig voler provar, vam pujar-hi la meva moto i vàrem anar al circuit.

L’endemà el vaig posar ple de garrafes d’aigua per anar a Campo que hi ha una font d’aigua que és molt bona. En arribar allà dalt no hi havia ningú, vàrem començar a baixar garrafes, el meu pare les omplia, la meva mare les baixava i jo les pujava. En arribar a casa el vam descarregar.

Cada diumenge el fem servir per baixar les motos a Albesa, el cotxe i el remolc, ho deixem a un tros petit que tenim al costat del riu, i a partir d’allí correm per tot el terme.

0 comentarios: