18 d’octubre 2010

Les meves vacances

Les meves vacances es podrien considerar bastant entretingudes.
A començaments d’estiu, no parava d’anar a la piscina, dia darrera dia. Al matí tot just quan m’aixecava, com que em llevo tard, trucava als amics per anar a la piscina. Llavors esmorzava ràpid o lent, depèn de l’hora que havia quedat. Em vestia i cap a la piscina!
I, a les tardes, uns dies anava a la piscina i altres no.

El 15 de juliol era el meu aniversari. I no vaig fer festa, com cada any, però els hi pago un gelat a tots els meus amics o gent de la família.


A finals de juliol, vam decidir anar a passar un dissabte a Cambrils. Vam passar tot el matí a la platja , vam agafar un dia genial! Hi havia unes onades extraordinàries, i amb els inflables t’ho passaves bomba!

Quan ja ens començava a fer sorolls estranys l'estómac, cap a dinar! Vam anar amb un restaurant que et llepaves els dit amb tot el que menjaves, mmmmm! A la tarda ja que érem allí a Cambrils, vam aprofitar per anar a Port Aventura. Vam pujar amb moltes atraccions i ens ho vam passar de luxe.

I ja no vam tornar a veure la platja fins que per fi, vam anar de vacances. Vam marxar a finals d’agost a Calella, un poblet a la vora de Lloret de Mar.
Quan vam arribar allà, vam anar a buscar a recepció el ticket del pàrking per ja deixar el cotxe. Vam anar a l’habitació, varem deixar les maletes de seguida i, ens vam posar els banyadors i cap a la platja!

A la tarda, a les botiguetes, que era el que ens agradava més, hi havia un carrer molt llarg tot ple! I quan ens cansàvem, anàvem cap a l’hotel, a banya’ns a la piscina.

Això és quasi el que fèiem cada dia, menys algun dia que era diferent, com per exemple, el dia que vam anar tota la tarda al spa. Hi havia una piscina de “xorros”, dos saunes, la humida i la seca, i un jacuzzi gegant!

I així fins que vam tornar cap a casa. Que jo i el meu germà ja haviam d’anar a entrenar a l’AEM i ja començàvem el cole.

I en general aquestes han sigut les meves vacances.

0 comentarios: